2018年12月26日 星期三

公司冬至加聖誕lunch

記得上年聖誕前係公司都有聖誕party,又有交換禮物同抽獎咁,食物方面就叫壽司pizza等。今年太多人放假外出旅行,所以冬至前一日出左去食lunch慶祝下。





去左公司附近食日本料理,呢間好難book位,之前想嚟食次次都話full booking,今次終於book到,俾左個房間位置我地,唔會好似大廳嗰邊咁嘈,可以自己傾下計都唔錯。



前菜有漬物加沙律,好香醋味,不過我都係唔敢食生冷野所以俾左同事食,佢話個沙律都好新鮮而且菜切得細件,容易食。



蒸蛋,蛋好滑,配上蘿蔔絲增加口感,正呀。



吉列日本豬扒套餐



唔食得刺身,叫左份吉列豬扒,外脆內軟,唔油膩又鬆軟,配啲醬同芥末醬好開胃,食曬成碗飯呀。下次我地會再嚟㗎。

中環夏慤道10號和記大廈3樓310-312室



~以上文章純屬筆者的個人感覺、分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言