2017年8月10日 星期四

轉角遇到越南仔

第一次放工孖住朋友仔一齊去做facial,朋友知道我為了結婚想肌膚靚啲就陪我一齊去呢間我哋之前都無join過嘅美容店試做;多個人試做完俾下意見都好。完成後就快速搵食醫肚,一落樓見到對面街有大大個招牌吸引我哋。


呢間餐廳個名好得意,我哋一見到唔係諗啲嘢好無食,係諗有無靚仔,哈哈。


呢度主打湯粉撈檬加小食。



我哋都算係夜食野,見呢度啲人流都keep住多,好旺場。


胡志明市紅蕃茄四寶湯檬粉($78)
原來呢個湯檬係佢地嘅自創口味,鐘意蕃茄同試新野嘅我當然要試下,一上枱已經聞到香濃蕃茄味,四寶係扎肉、豬扒、豬頸肉同脆豬肉。豬扒肉質鬆軟,豬頸肉嫩滑,各有特色,十分惹味。


越式火車頭湯河($78)
朋友鐘情於火車頭,我都試咗啲,湯好濃牛肉嫩滑,朋友都讚。


炸雞肉(跟餐$16)
大大件炸雞,鮮嫩多汁,不用點醬已經好夠味。


炸春捲(跟餐$14)
食越南餐點少得炸春捲呢,香脆多餡,加埋生菜一齊食更滋味。



熱香芧薑蜜($25)
最後點咗兩杯熱香芧薑蜜,滋潤一下,香芧和薑也份量十足,味道夠薑唔太甜。


越南仔
銅鑼灣登龍街18號V-Point地下1號舖
2811 8238

~以上文章純屬筆者的個人感覺、分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe


沒有留言:

張貼留言