2017年7月4日 星期二

保鮮花工作坊

好開心呀,第一次參加U Lifestyle 嘅工作坊,平時睇U Lifestyle 都係睇下依家既資訊同blog多。見到今次有保鮮花工作坊就試下報名參加,因為我好鐘意花,但我都知道花嘅生命好短暫。
但近期有保鮮花嘅出現,可以延長花嘅燦爛時光。今次可以襯手整一個屬於自己的保鮮花,心情興奮又緊張。


工作坊為於觀塘既bonart ,一進去已經看到很多美美的作品。


導師準備好各式各樣既花材。呢啲花材大概係佢地生命既七成嗰陣就會加工,令佢地可以保存耐啲,同埋仲有花香架。


每人也有一份製作用既工具。


Bonart 導師先介紹保鮮花,原來保鮮花一般都可以保存二至三年,如果保養得宜仲可以保存三至四年。
導師用心講解每個step,令我地可以容易明白同跟住點去做。



我最後選了英國玫瑰,之前未見過,而且好挑戰架,因為比一般玫瑰細朶,做左好耐先可以令佢開少少花,不過好滿意個製成品,仲有同其他同學仔教流個步驟同手勢,大家互相幫忙,好溫暖喔。


Thank you U Lifestyle, bonart, 2book !!


2book 其實係一個app, 集合香港多間party room, 工作坊或其他場地選擇,方便搵唔同嘅場地for唔同嘅function。我d/l 左啦,因為遲啲會搞個十月b2b聚會,呢個app好幫手,超期待呢次聚會。



好開心有機會親手製作保鮮花,令我更喜歡欣賞花的美。

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~

「是此活動由該品牌提供」。

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言