2017年7月3日 星期一

原來都要快之出門酒店

搞結婚嘅時候真係好易令人心力交瘁,經常煩惱、開心、唔開心同負能量極增,不過都要振作一點,再努力一點點。

聖誕至新年期間有暫時放底結婚嘅嘢,去到三月就知道又係時間重新進入軌道了。我拖到依家先去睇出門房就知我懶,之前參考咗各位b2b嘅分享,去咗呢幾間睇房。

 

由於親戚大部分住青衣,為咗他們方便,我首選去荃灣睇房,呢間荃灣區無人唔識嘅酒店,地點方便,而且地方大,唔好嘅地方係太暗加太貴。

 

再向荃灣區出發,呢度嚟市區遠少少,不過勝在地方夠光而且價錢好吸引,不過地方細咗少少。

 

同18年嘅b2b表妹傾過之後,決定衝出荃灣區。呢間係旺角連接住某商場嘅酒店,地點方便,地方都大,有一個小小的pantry,呢間係甘多間最光猛嘅。好合心意,點知第二日打去book嘅時候話我BD嗰日已經full咗,好唔開心呀⋯⋯

 

尖沙咀近海旁嘅酒店,地方係甘多間最大,大到可以迷路,哈哈,選用既傢私以實木為主,家居感大。

 

最後呢間係我出門既房,位於尖沙咀,地點方便,價格中等,房間size係最大for出門,選了銀色主題;都有去睇過紅色主題房間,比較喜慶一點,但略為深沉了少許,拍攝不想有任何差池,所以選銀色主題房間。


~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~


*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言