2016年10月21日 星期五

用心、細心再加一點窩心

早個幾星期睇到朋友大讚一間cafe,佢話「店子雖小,但有五星級的享受」。既然講到咁就即刻問佢拎地址,哈哈。


Cafe位於天后,一出地鐵站兩至三分鐘就到。


一坐底就有暖水飮,未聽人介紹有咩好食,我就飲暖水先,因為外面落雨又有啲凍,我都知失禮咗少少;有暖水飲特別窩心。


店內有花草佈置,感覺舒服。


雖然係L型,但都唔會覺得擠迫。


忌廉炸蝦餅,剛炸起的蝦餅配上新鮮沙律菜,蝦餅唔會太油而且係蝦蓉,香脆可口,感覺有啲似薯餅。



大蒜薯蓉忌廉湯,清甜美味,唔會太膩。


意式香草包,一放上枱已經聞到香味,配湯一齊食仲正。


香蒜煙肉牛油焗原條龍利,我都係第一次食原條龍利咋,唔係好多骨,睇落去好扁咁,但係好多肉,而且唔會好乾身。


比利比利燒春雞(半隻),獨特醬料令整隻雞嘅味道更突出,肉質嫩滑。


熱檸茶,暖入心。


最後點少得甜品,由於太飽所以叫咗一份share。朱古力千層蛋糕,餅底脆,朱古力味香濃。

KS Cafe
天后電氣道108號冠貿商業大廈7樓

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言