2016年6月10日 星期五

PW道具@淘淘加香港網店

未出發先興奮,下星期去台中影pw啦,講下講下得番一星期,期待又緊張,哈哈。見到好多b2b去影pw前都會預備啲道具,當然我都有做下功課,不過都係得幾樣野,因為有啲道具,攝影公司都有,又唔想拎甘多野去,所以唔係準備太多。


話說男友話想同我一齊去睇介指,佢話想買隻係我鐘意既,雖然無左神秘感,但我地都冇乜時間去睇,甘我又覺得去影相點都要有隻,好似完美啲。又見早前b2b分享過唔會帶真既去影相怕唔見。於是上網睇,最後係facebook見到,有優惠又見0k,順手滑埋對耳環。




之前都有睇到心儀既鞋,好波折,最後都買唔到。於是去睇淘淘,買呢對鞋嗰陣無乜感覺,諗住都係影相用。收到實物又好0k好驚喜,重點係無我最討厭既重鞋味,加分。




最後點少得花球,睇左好耐,有幾個都鐘意,呢個最終到手,好靚呀!

希望天氣好,唔會太多雨水吧,呀,未整指甲㖭 》//《

沒有留言:

張貼留言