2016年6月23日 星期四

Birthday dinner @ 16 Shell

生日月當然生日飯一浪接一浪,今日準時收工去咗天后近炮台山嗰邊搵好姊妹食飯。姊妹係附近返工都有一年,佢話佢嗰邊有好多好野食,所以今餐生日飯佢決定,當然順佢意,因為佢請客,呵呵。


姊妹知道我熱愛西餐,所以決定用餐地點係16 Shell。


見到menu好特別,係咪用蒜調味高手呢?嘻嘻。


呢度都好有情調。


大大碟green salad($65), 好fresh,配酸甜果醋真係胃口大開。


是日餐湯---紅菜頭忌廉湯($45),味道清甜,感覺清新。


姊妹大力推薦黑炭黑蒜蓉包($45),好好食,外脆內軟,蒜蓉味好香,麵包控不能錯過喔。


黑松露意大利燉飯配鷄($148),燉飯意思係意大利飯比其他的意大利飯濕潤,一上枱已聞到黑松露的香味,鷄肉嫩滑多汁。


海鮮意大利麵配蒜蓉汁($188),好多蜆呀,好配合他們家的名字,蒜蓉汁配海鮮係絕配,大大提升海鮮的鮮味。

16 Shell
天后蜆殼街6-16號寶榮大廈地下B舖

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言