2016年4月25日 星期一

刺身的天梯@和歌山

難得準時收工,同事提議一齊出去食飯,因為呢幾個星期都好忙,晩晚OT,要對自己好啲;於是跟埋出去同佢地去搵食。


橫衝直撞去咗尖沙咀嘅和歌山,無他嘅,因為啱啱滿足我地三個人嘅願望:一個想食日式料理、一個想要有酒飲嘅地方、一個想食特別啲。


呢度有張長bar 枱,可以一邊品嚐美食一邊飲青酒。我地未點食物,同事等唔切order咗青酒,味道清純,容易入口。



日本蘿蔔芝麻醬沙律($68),蘿蔔清甜爽口,配上自家製芝麻醬,開胃醒神,切成粗條大增口感。


三文魚他他拼柚子味噌($108),賣相好靚,新鮮挪威三文魚,微燒再卷成卷狀;配上大蔥碎、四季紅和黑魚子。四季紅是可以食用的,味道甘香,配合柚子汁,感覺清新。


刺身7點($298),oh my God,呢個係我第一眼見到嘅反應,好靚,好新鮮,由底至上,淡味至濃味。


來自北海道的帶子肥美嫩滑,北方四島甜蝦爽口彈牙,肥美三文魚係挪威新鮮空降,呑拿魚係藍鰭吞拿魚赤身位置,厚切油甘魚甘香回味,仲有兩款飛機貨嘅刺身,唔記得咗個名,係平時好少食到嘅新鮮刺身。


海鮮茶碗湯($98),海鮮湯清甜,加一兩滴青檸令鮮味提升。海鮮有蝦、蜆及帶子等,份量足;用小杯子喝湯也是第一次,可細味湯的味道。


燒呑拿魚鮫($498),好大塊呀,平時三文魚鮫食得多,第一次食呑拿魚鮫,皮脆多肉,肉質鮮美,可點醬油,我自己喜歡不點醬油,已經好好食。


店員仲幫我地切開細細件,好貼心。


蕃茄豬肉配鱈魚片($128),本身以為鱈魚片係一塊塊的鱈魚,原來我自己誤會咗,係鱈魚片上配豬肉食。鱈魚片質感有啲似魷魚片,香甜唔會鯹,配炒肉碎,增加口感。


呢個餐好特別,好得意。

和歌山
尖沙咀彌敦道132號美麗華商場食四方4樓4G號舖

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言