2015年6月20日 星期六

驚喜生日飯@Flame at Towngas Ave.

正日生日一如既往和同年同月同日生的好友去主題公園玩,我哋都係入去行個轉,影下相咁,hea遊係最relax。晚餐同男友慶祝,去咗Flame at Towngas Ave.


暖暖餐包,初初見到以為蒜容包(個樣有啲似),普通的法式麵包,配牛油好食。


Flame Cobb Salad:好fresh,沙律醬好味唔會酸,我自已唔太喜歡blue cheese,所以冇食,其他配料都好新鮮。


主菜:有我至愛三文魚,肉質嫩滑,薯容係芥末味道,非常驚喜,三文魚配薯容一齊食係好好嘅配搭呀。


主菜:龍蝦汁海鮮闊條麵,個汁唔會太濃搶咗其他海鮮嘅味道,喜歡帶子唔會over cook,呢個都好食。


夜景也不錯,好舒服。


驚喜蛋糕,無諗過會有蛋糕食,謝謝你的貼心安排,令我有個難忘的生日。
切餅費$100

Flame at Towngas Ave.
尖沙咀廣東道33號中港城第1座平台1號
2367 2731

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言