2015年6月15日 星期一

生日飯@Applegreen

星期六約咗識咗好多年嘅中學同學食生日飯,地方我選擇了Applegreen。兩三年前係旺角新世紀食過,今次第二次再嚟,地點係葵芳新都會。地方大又新,方間感大,唔會覺得太擠迫。


熱洛神花茶,配上柚子蜜,出奇的好飲;不會太酸。


加洲棒棒雞沙律:雞絲配上大量新鮮蔬菜絲,再以芝麻薑汁加上脆片及粉絲,新鮮清新又有口感,尖叫。我係會為呢個沙律再去食㗎!


特色焗薯皮:焗得剛好脆脆的,不會過硬,再配上蕃茄、芝士及煙肉,絕配呀!


Parma Ham & Melon Flatbread:他們切成三角形,容易大家share食,Parma ham 同蜜瓜好match,咸咸地嘅Parma ham加上juicy 嘅蜜瓜,口感一流感覺好fresh;真心推薦。


朋友話想食白汁意粉,所以點了這個煙肉忌廉配硯,唔會有好肥嘅感覺,硯肉不會硬,剛剛好。


唔記得個名,香煎三文魚,煎得香脆,唔會腥,朋友怕腥都讚呢個好食,肉又唔會over Cook ;配料食唔出係咩,但又出奇同三文魚配合,問店員係咩,佢話係小麥,但又好似唔係喎,唔理啦,呢個我都鐘意。

其實今餐都好fresh好清,吃完不會感覺飽到頂胃,好正,喜歡今餐的食物配搭;會再嚟㗎。

Applegreen
葵芳新都會第二層267-269號舖

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言