2014年12月23日 星期二

享受食物原來好簡單

〔體驗文〕
愛吃的我喜歡周圍試新野,又喜歡同三五知己飲飲食食,但最怕肥又懶做運動,有時候食野都就住就住,享受唔到。十二月係最多聚餐加飯局,點樣可以唔吸收過量呢?呢個時候等我體驗一下一餐急救嘅「大餐急救」同「火煱急救」先。一餐急救各包內含一片專利含片Kill Meal B.L.O.C.K.再加兩片火煱或大餐含片,一包三片。容易肥胖是因為吸收過量澱粉和油脂,一餐急救有效抑制和阻隔澱粉和油脂。大愛一餐急救不用呑,而且餐前或餐後45分鐘內服用便可,唔怕唔記得食。自己喜歡餐前吃一餐急救,感覺效果比餐後吃佳。
pic 收到一餐急救時覺得好warm,附上一個食物盒提醒我吃大餐火煱時可吃一餐急救!
pic 急救孖寶:大餐急救和火煱急救
pic 喜歡一餐急救有多個專利,還有它是阻隔含片,不用好像藥丸要配水吞落肚,而且餐前或餐後45分鐘內服用就得
pic 餐後食:食完高熱量食物,即刻食大餐急救,減低罪惡感(笑)
pic 
餐前食:今日約咗好友去食雞煲仲要加件蛋糕,大滿足呀。喜歡餐前先食火鍋急救,感覺效果比餐後吃佳。



Thank you tryit for the invitation!
~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~

Blog: http://strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.Blythe Notebook

沒有留言:

張貼留言