2020年6月5日 星期五

澳洲人氣瘦身減肥花茶ThinTea

最近同準新娘朋友傾計,分擔佢嘅憂慮同了解下佢個籌備婚禮進度。點知佢無端端問我減肥減成點,我話依家係平台期,減極都無乜進展,真係好無奈。


我見朋友減肥減得唔錯就問吓佢點減,佢介紹咗澳洲人氣瘦身減肥花茶ThinTea俾我。原來ThinTea係歐美好受歡迎,好多網紅都推薦,同時都係HKTVmall熱賣產品之一。


而且不含任何人工添加,不含咖啡因同瀉藥成分,唔擔心會肚痛亦唔擔心會做成依賴。


服用方法:
1)
會送茶隔,將茶葉放入茶隔度沖入熱水就可以
2)
綠色於吃早餐時一起飲用排清宿便,同時幫助排水避免水腫,飲完會覺得個人好順暢
3)
粉紅色於晚餐前飲用,有效地阻隔油份及毒素,晚餐食再多都唔驚有負擔啦


用後感︰朋友建議我先試14天,14天後感覺身體比之前輕盈,輕左1.5磅,衝破平台期,成績唔錯,而且肚仔細左。ThinTea減肥花茶花味清香,容易入口不寒涼,係我最近既減肥恩物。


而且成分安全,獲澳洲權威認證及營養學家推薦
有興趣嘅可以去HKTVmall睇睇 ~而家28days 仲有優惠
https://www.hktvmall.com/hktv/zh/main/p/S2140001_S_9334019406258

@thinteahongkong   @hktvmall   #thinteahongkong
--------------------------------

免責聲明︰



是次 產品/體驗 由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如有任何問題或有關更多產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言