2020年6月5日 星期五

真。珍珠奶茶

公司有位吃貨同事,佢鐘意周圍去食好西同埋會買啲有特色又好味嘅零食返公司同我哋開心share。最近因為疫情關係,呢位吃貨同事轉左去網購零食返公司,佢最近就鐘意係呢個新興嘅台灣零食網My Foodwww.myfood.hk)網購零食。





估唔到呢位同事記得我鐘意飲奶茶,又知道我最近有啲忙,係My Food order咗珍珠奶茶俾我,好感動呀。





歐可茶葉-真奶茶 台灣珍珠奶茶,茶味香濃幼滑,甜度適中,珍珠Q彈煙韌,下午茶來一杯真係好放鬆。



- 100%紐西蘭奶粉
- 貼心設計,甜度自己控制
- 先把珍珠用熱水浸2-3分鐘
- 把奶茶粉和糖加入200c.c. 熱水(或冰水)攪拌
- 最後加入珍珠,慢慢嘆杯台灣珍珠奶茶





--------------------------------

免責聲明︰

是次 產品/體驗 由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如有任何問題或有關更多產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言