2020年1月2日 星期四

【文末抽獎-零食首選小牧味屋高鈣梳打餅】

【IG文末抽獎-零食首選小牧味屋高鈣梳打餅】

最近多咗開OT💻,一向注重健康嘅我,當然都會有口痕或者想食啲零食🍿嘅時候,有時食零食都係俾自己透透氣放鬆下,之後繼續努力完成手頭上嘅工作。
最好嘅良伴非小牧味屋高鈣梳打餅莫熟,有七款味道,🌟梳打餅脆薄而不油膩,最重要係高鈣呀💪,真係大人細路都啱食。



7款口味 :奶鹽,芝麻,全麥,蕃茄味,芥末,黑芝麻,紫菜

高鈣餅乾銷售點:
📍銷售點:7-11、Circle k、Vango、品味1+1 、HKTVMall、點點綠、波仔、惠康、uny、小牧.com


🎁Giveaway活動 – 小牧味屋高鈣梳打餅共7款口味
問題:你最鐘意係咩時候食咩味嘅小牧味屋高鈣梳打餅?

【遊戲詳情】
1. “讚好”/“Like” 小牧味屋FB專頁
https://www.facebook.com/ceohousehk/
及Follow Instagram @ceohousehk 
2. Like此Post及公開Share 至Story
3.在留言欄填寫(答案+我揀小牧味屋高鈣梳打餅的原因) 及Tag 3個朋友一齊邀請參加
【時間】由即日起至2020年1月6日
【獲獎者】小牧味屋會選出「最具創意/最有趣/最有心思」的三位回覆者可得到 小牧味屋高鈣梳打餅隨機共3款口味。
【換領方式】我們會以順豐寄付形式送出,唔洗去攞又唔洗俾運費架。

@ceohousehk #小牧味屋 #梳打餅 #蘇打餅 #sodabiscuit #高鈣 #零食 #大人細路都啱 #mamablogger #hkmamablogger #likeforlikes #like4likes #followme #instagood #instahk #giveawayhk #親子時間 #親子活動 #零食控 #士多分享 #士多與小b #文末抽獎🎁 #文末有禮 #一齊中奬 

沒有留言:

張貼留言