2019年11月4日 星期一

血拼後養生之選

放工去咗荔枝角,因為媽媽谷有媽媽報料話呢度有間嬰兒品牌開倉,所以過嚟睇吓有冇咩啱小b。血拼完就係附近食埋飯先返去,補充吓體力,血拼嗰陣真係唔會覺得肚餓架。



離開開倉嗰棟大廈之後發現對面呢間有燉湯蒸飯,二話不說就入咗去。



好多選擇,三心兩意㖭。



店員見我諗咗好耐,佢問我最近夜唔夜瞓,之後介紹咗幾款湯俾我,佢仲話啲湯係無加味精同鹽,原汁原味。



燉湯有好多款,而且有啲仲係時令限量發售,仲有糖水甜品㖭呀。



本來想叫個蒸飯,點知全部沽清,下次要早啲去買。



蒸飯沽清唯有點客飯,豉汁釀涼瓜飯,份量超大份呀,飯真係盡量食,但都食唔矖,下次再去要叫少飯。
我其實都幾鐘意食涼瓜,不過老公唔食,所以少咗食。個豉汁釀涼瓜好入味,唔會太咸,肉質鮮嫩多汁,送飯一流。



主角出場,海底椰麥冬百合燉瘦肉,清熱潤肺。



最近夜瞓唔夠瞓,個人好燥咁,問咗個店員意見,點咗海底椰麥冬百合燉瘦肉。材料好多呀,味道清甜帶甘非常滋潤,我最鍾意係個湯夠熱,飲落去好舒服。嗰晚返到去瞓得好好而且第二朝起身感覺個人無咁燥,下次會再去試其他湯,仲有個蒸飯,超級念念不忘。



地點:荔枝角長義街10號昌隆工業大廈地下3A2號舖
電話:2816 1411

沒有留言:

張貼留言