2019年11月11日 星期一

我的專屬香水@99ml

其實我好鐘意香水,除咗可以突出個人性格仲可以令人留下印象。今個聖誕節我決定送支香水俾自己做禮物🎁要特別啲,所以我去咗99ml (尖沙咀旗艦店)-全港首間即場鐳射雕刻,親手組裝,Create Your Own Taste 創造你的味道,調配屬於自己的香水。🌟




原來99ml除咗可以自己調配自己的香水味道外,仲有十二星座系列,而且每個星座的香水樽內也有自己代表嘅符號,真係好特別。將呢啲香水化身為結婚嘅回禮禮物都唔錯,一定好搶手。




講番今次我用左咩味道去調配屬於我嘅香水,我鐘意花香🌸加少少果香唔好太濃味就ok,所以我選擇咗鳶尾花做主調,再加上小蒼蘭同蜜桃🍑,真係好鐘意呢種自己調配出嚟嘅香味。😍😍






99ml
地址: (尖沙咀旗艦店九龍尖沙咀加連威老道231
營業時間:星期一至日 12:00-21:00 




--------------------------------

免責聲明︰

是次 產品/體驗 由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如有任何問題或有關更多產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言