2019年4月13日 星期六

急救頭髮有妙法,R+R 急救系列

唔經唔覺已經四月啦,下星期就放完假開始返工,真係好似發咗場夢咁。老公見我咁乖又耐無出街,就叫我出去做下facial 開心吓,我見我啲頭髮嚴重啲,所以選擇去了位於尖沙咀嘅The curious rabbit by Lavigen group 做個R+R 急救系列(急救加修護組合四部曲)。

Salon最吸引我嘅地方係裝修精美,好多打卡位,唔講以為入咗一間cafe,好relax。呢個Treatment 嘅亮點係:
- 4無有害成份:無矽、無羥基苯甲酸、無酞酸酯、無甲醛
- 8種天然珍貴成份:摩洛哥堅果油、角蛋白、植物角鯊烯、馬魯拉油、水解蛋白質、水解膠原蛋白、維生素E、奧米加6+奧米加9。

做完個treatment 頭髮比之前柔順、堅韌同有光澤,輕輕撥一撥頭髪都好輕盈,成個人鬆曬咁。

#thecuriousrabbit #salon #hksalon #hairtreatment #頭髮修護 #修復受損髮質 #焗油 #髮型屋 #髮廊 #頭髮護理


















沒有留言:

張貼留言