2017年8月23日 星期三

初嚐壽喜燒

打風前夕放工同男友去咗銅鑼灣食飯,本來諗住個風唔會打得成,食完飯見個天色麻麻,原來已經三號波拉。

今次去左食壽喜燒,其實因為我地出年會去日本玩,其中有餐要選擇sabu sabu 或者壽喜燒,特意試味先。(唔知食咩既時候,可以去試下將會到旅遊既地方試下當地美食都係唔錯既拍拖樂趣)


鰻魚盛,男友喜歡食鰻魚,去到日本又係必食,我雖然唔太鍾意佢既質感,不過都點左個試下。



什錦沙律:新鮮度中等,配日式麻醬,中規中矩。


登、登,壽喜燒係日本料理之一,一種以少量醬汁烹煮食材嘅火鍋,一般會包括高級牛肉切片、大蔥、萵苣、豆腐、魔芋絲等。



記得睇住啲牛肉唔好煮太耐,牛肉片熟了之後仲係「痴」埋一齊,呢度失色咗啲;湯底唔算喊都幾好,蔬菜類都多。



鰻魚石頭煱飯,石頭煱嘅熱力令鰻魚變得脆脆,減少咗我唔鐘意鰻魚本身嘅質感,份量都多,如果紫菜多少少會更加香。

居食屋「和民」
銅鑼灣告士打道311號皇室堡4樓401號舖


~以上文章純屬筆者的個人感覺、分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言