2017年2月21日 星期二

有驚喜之蕃薯pizza

年十二呢晚約去左契媽食飯,今年契媽返左嚟過年陪家人,好開心可以約到食飯,哈哈。為左方便契媽之後返屋企,我就約左佢係德福食飯。行左一陣,見到school food, 契媽話想試,當然好拉。

 

有新菜式呀

 

有新發現呀,好特別,我同契媽都想試呢個「一匙披蕯」特別中加點邪惡。

 

豬肉片冷麵,燒豬肉片薄而多汁,香味濃郁,冷麵配上醬汁令口感更突出。

 

芝士鷄翼,大叫「好邪惡呀」,芝士在鐵盤上發出「咋咋」聲,啖啖芝士,加上帶點香辣嘅鷄翼,一試難忘,食唔停呀。

 

「一匙披蕯」,有甜薯薯容、芝士、車厘茄、炸魷魚、大蔥、脆麵,餅底用甜薯薯容,感覺健康,口感厚而重,脆麵更突出其口感及飽福感。如果把脆麵改為沙律菜會減低油膩感。

School food
九龍灣德福廣場一期一樓F1號舖


~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言