2017年1月18日 星期三

親力親為小丸子

公司在假期前都會好忙,襯無咁忙就當然把握時間去發掘下美食,哈哈。今次就過對面海接男友放工(好難得,哈哈),之前見到朋友自製小丸子已經好想試,所以特登去排隊自製一番。

 

朋友就係嚟咗呢間大阪李朝園,去到見到已經有人等緊,好好彩等咗5分鐘左右有兩枱客人走,所以好快可以入去坐,入座前職員會問我哋整唔整小丸子,再帶我哋入去坐。


 

章魚小丸子($128)
開始前,店員好詳細解釋流程及各配料。


店員會先塗上一層油,再做一個sample俾我地睇。


 

先把漿液倒至七分滿,再把各配料一一放入漿液中。

 

把所有配料放入後,略燒一會,店員便會再解釋其餘步驟。原來是再把漿液倒到滿,略再燒一燒,便可反至令一面再燒便完成了。

 

登、登,我們的小丸子誕生了,哈哈,都好有滿足感。

 

卡邦尼烏冬($88)
呢個係冬日暖笠笠新創作餐單的其中一款,平時食卡邦尼意粉多,今次試個烏冬,烏冬彈牙爽口,卡邦尼汁剛好,都唔錯。



海蜇紫菜卷($58)
海蜇爽口配上軟棉飯卷,口感不錯。

 

韓式炸雞沙律($58)
雞肉嫩滑不油膩,配上新鮮沙律菜及麻醬,啱我口味,可以食多碗,哈哈。


泡菜煎餃($48)

 

皮薄香脆、肉質鮮嫩多汁,突出其質感,而且泡菜開胃醒神,停唔到口。

沒有留言:

張貼留言