2016年8月10日 星期三

清新簡約@Amour Green

今日準時收工,已經好開心,出去旺角交埋十月去高雄既尾數,嘻嘻。雖然只有四日假期,男友話都想出去行下休息一下,唔知係咪見我最近太大壓力呢(自我感覺良好),哈哈。俾完錢突然想去之前朋友介紹嘅餐廳,所以慢慢行去太子嗰邊,去度見到有新餐廳,即刻轉軚啦(唉女人,呵呵)。





配合它的名字,有綠色的配襯,好green好fresh。


有二人餐,我們只係需要諗主菜同飲品,哈哈。


我點左杯Rose Latte,男友就點左Hazelnut Latte,香滑、玫瑰味濃,已經夠甜,所以都無再加糖。


看到前菜有點心動的感覺,一次過享受三種不同口味、不同層次、不同口感。


是日餐湯,磨菇忌廉湯,磨菇好爛好溶,磨菇味重,加些少黑胡椒要突出其味道。


跟餐沙律,蔬菜新鮮清甜,好食到想食多份,哈哈。


三文魚波菜意粉,清新香甜,顏色豐富,波菜幼嫩,配上三文魚味道清新,好配合餐廳的名字。


黑松露意大利飯,味道比三文魚意粉濃郁,香濃黑松露味道,飯的軟硬度適中,口感不錯。


Blueberry cheese cake 香滑芝士味,加上藍莓醬,不敗的配搭。


Cream Brûlée 好可愛,用小小的鐵盤上,令溫度得以持久,香滑而且甜度剛好。


Amour Green
旺角彌敦道733號振宜大廈地下及地庫

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言