2015年12月10日 星期四

聖誕聚會@一風堂

難得準時放工,朋友又OT中,我就四圍行下,順便買聖誕禮物。行下行下,朋友建議食拉麵,我就行去拎定飛等朋友仔。


拎咗飛等齊人先可以入座,等多二十分鐘終於齊人入得。



我係第一次食一風堂,但係佢哋唔係第一次,所以對我嚟講好似發現新大陸咁。


芥末牛油果蝦:我超鐘意芥末,芥末和沙律醬調配,令芥末保留芥末口味但無攻鼻。


炸魷魚:爽滑彈口,脆身不厚粉。


涼瓜蝦春卷:唔苦㗎,唔通日本啲苦瓜冇咁苦?


一口窩貼:又係我至愛之一,多汁美味,姜蓉同蔥可以少番啲。


我碗麵(唔記得個名):其實都飽飽地,應該叫個細嘅。麵我點咗soft,剛剛好,湯底有些黑蒜油,濃郁野味;义燒入味而且軟。


最後朋友仔話要食甜品,雖然我哋個個話飽到上心口,順下意,叫咗兩份海鹽紅豆雪糕,雪糕同紅豆好夾,中和甜味。

一風堂
旺角朗豪坊4樓5號舖

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言