2015年8月3日 星期一

酒吧加餐廳,relax好地方

我覺得月頭就好似Blue Monday,月尾當然係Happy Friday,哈哈;所以今次七月尾同朋友聚會就去咗間可以放鬆一下心情嘅地方。


友人建議去位於西環西營盤嘅Granville Island Hong Kong,原來這條街很多餐廳,各有特色。


一坐低,見到好多書,oops sorry,原來係啤酒呀,一櫃不同種類嘅啤酒。


Bar枱位置好有feel呀。


場內環境及氣氛也不錯,星期四原來係Lamb Rack Day,喜歡吃羊架的朋友不要錯過呀。


Drinks menu, 好多選擇呀。


食物方面也有很多選擇,好吸引喔。


啤酒好多選擇,店員好細心問我當時心情如何,最後選擇了這支有花香味的啤酒。(酒精度數沒有其他啤酒高,可以淺嚐)


炸甘薯薯條 $78:好香,夠脆,甘薯本身已經甜,所以可以不點醬食;但我自已都係鐘意點茄汁,哈哈,改唔到。


大蜆配牛油檸檬 $168:大蜆好新鮮,麵包點湯汁食更鮮味,重點係唔會膩。


白汁黑松露意粉 $158:這個雖然看似平凡,但味道卻不平凡,黑松露的香味濃郁,意粉軟硬度適中,而且白汁剛好不會搶了黑松露的味道。


美國頂級西冷牛排 $388:朋友說要試試他們家的西冷,點了medium well,肉質鮮嫩,而且很juicy,配上一些薯菜及大菇。


烤焗走地雞 $248:平時很少吃雞,因為總覺得如果烹調不好,肉質不嫩及難咬;這個走地雞是驚喜發現,肉質不但嫩滑,味道也鮮味可囗,配啤酒飮是絕配。

Granville Island Hong Kong
西環西營盤高街64號地舖

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言