2015年6月6日 星期六

生日飯@Supergiant Tapas & Cocktail Bar

六月係我嘅生日月,今日開始我嘅慶祝活動,哈哈。同朋友CY好耐冇見,有半年了。今次CY就我返工地方,所以選擇了在銅鑼灣的Supergiant Tapas & Cocktail Bar@mira moon



很有特色的擺設,front desk check in 係4樓,餐廳係3樓。


好型喔^。^


餐廳內環景及氣氛也不錯。


Special Lunch Menu: No 10% service charge!! 真係冇加一㗎,好抵食。


前菜:唔記得個名,係類似雞蛋整的,似蛋餅,味道唔特出。我們一致覺得如果張餐紙可以改為其他物料,整個賣相會加分。


Carrot & Ginger soup,飲落去好舒服,有少少薑味,不會辣,好鐘意。




套餐:脆炸龍蝦球+迷你漢堡
龍蝦球炸得香脆,再配上醬料更突出龍蝦球的味道。漢堡雖然迷你,但口感十足,牛肉厚切,好juicy,牛肉味濃郁。


Pan-Fried Sole Fish,好啱我的口味,夠清甜,不用太多的調味料已經好好味,肉質不會太鬆散,正呀!


Lunch仲包餐飲同甜品,朋友一早special request,好貼心,超開心呀。
甜品係Supergiant Piña Colada,第一次吃這種甜品,不會太甜,好香椰子味喔!
謝謝朋友的安排,好滿足。

Supergiant Tapas & Cocktail Bar
銅鑼灣謝斐道388號問月酒店3樓

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言