2014年12月12日 星期五

花菓芬香精華油

[體驗文]

百人工作坊嘅護膚品牌係Academie, 好多人都怕用油,其實用好嘅護膚油容易另肌膚吸收和滋養肌膚底層功效。Academie今次係工作坊入面講解油的好處和用法;我也有去他們的booth前了解,原來油係好適合皮膚乾燥的人使用,我是乾皮膚一族喔!
今次體驗永恆花緊致活膚肌底液,打圈按摩有效令肌膚更吸收;而且不會油油的,感覺好保濕。雖然今次只係試用咗一次,有些效果未能看到,但也喜歡上用油了,適合秋冬季節使用。

今次Academie 重點推薦Age recovery treatment oil

今次的試用品

主角出場,永恆花緊致活肌底液

使用前

取出適量塗於面部和頸部,打圈按摩至完全吸收

按摩後感覺好舒服,而且好吸收。

Thank you iTrial for the invitation!
~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~

Blog: http://strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.Blythe Notebook

沒有留言:

張貼留言