2014年10月17日 星期五

Touch in SOL---珍珠亮彩美肌底霜

今次係戀物控百人工作坊遇上韓國化妝品牌Touch in SOL ,大愛韓國化妝品牌的我去到現場差點失控。問咗ba姊姊好多問題,她也很有耐性一一解答,她推薦了他們家的皇牌妝前底外,又介紹今季的眼影顔色、胭脂等,顏色都係我喜愛的,冬天愛用深藍系列,cool cool的感覺,哈哈!
講下今次體驗的Toc Toc Toning Capsule Base,好貼服又保濕,最令我驚喜係控油力極高,化妝後幾個鐘都冇浮油,冇浮油即係個妝仲係度,唔洗補妝;計過時間,對我既妝可以keep到6個鐘左右。真係一支好好用嘅base!大愛!
pic
今次百人坊同touch in SOL相遇,有他們皇牌的base, foundation,仲有好多令妳美麗的化妝產品
pic
粉色可愛嘅包裝,可點亮膚色,遮蓋毛孔和減淡皺紋。很給力的喔 !
pic
Toc Toc Toning Capsule Base
pic
好滋潤,膚色有變亮亮的喔!
pic

化妝好貼又不溶妝。 後記:去玩哈囉喂玩足全日都冇浮粉真係好讚!Like爆!




Thank you iTrial for the invitation!
~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~

沒有留言:

張貼留言