2014年10月15日 星期三

一試難忘戚風蛋糕


第一篇Try It報告係La Famille 出名嘅戚風蛋糕,本來安排試他們家出名之一嘅加州鮮橙味,但因為連日來的交通問題,所以冇鮮橙味幾日了,店員叫我試下earl grey chiffon cake,呢款蛋糕都好受歡迎的喔!
優雅的一間小店子,店子主要色係粉綠色,裡面裝修也很精緻。放工去晚了,只好打包回家品嘗。
小插曲:回家途中有瀑雨係瀑雨,我要好好護住我的美味蛋糕,唔可以喪跑,企係度都濕透。
返到屋企食咗啲野就開始品嘗蛋糕,我好鐘意食蛋糕㗎!呢款蛋糕好鬆軟同時間有淡淡的茶味,甜度剛好,平時唔食Cream嘅我都食曬啲cream,cream好新鮮而且冇油油的感覺;好幸福喔!下次會同朋友再去品嘗,cake+tea係絕配!
Address: 大坑新邨街37號地下


多謝Try it, La Famille的邀請!
*以上均是個人感受。

沒有留言:

張貼留言