2014年10月24日 星期五

我的宇宙早餐

秋天不知不覺就到咗,夏天嗰陣又大食咗,冇跑好耐,結果只有一個,肥咗。冬天又就到,又唔想又有藉口儲脂肪.....點好?呢個時候俾我遇到Y-TRIM瘦身乳酪。
試食十日,我都當係迷你宇宙早餐嚟食,Y-TRIM配生果係我嘅早餐,建議寒底人士可以加杯薑茶。午餐同晚飯都食少咗,唔會太餓,雖然冇磅,但真係有瘦咗少少,個身輕咗啲。我覺得Y-TRIM都好方便同味道都唔錯,但唔會日日食,之後會每月以十日為一個療程去食,keep 住個body !


我的早餐


方便出街、係office、外地工幹旅行食




Thank you iTrial for the invitation!

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~

♥歡迎留言或聯絡♥   
s.berryblythe@gmail.com

沒有留言:

張貼留言