2021年11月17日 星期三

六款台灣高山茶,吃茶三千

同同事食lunch傾開要等到聖誕先可以放假休息下,諗起都有啲down,所以食完lunch去買咗杯手調飲品為自己打氣。




嚟自台灣嘅吃茶三千,主打現萃茶湯,用特製萃茶機即席沖泡六款台灣高山茶。店員知道我哋係第一次嚟就建議我哋選購前可以先聞一聞茶香再決定想飲咩茶。店員各種茶底既特,由茶種、調味及配料都選用最好,最後店員幾款熱配搭,令我更清想飲邊款茶


我覺玉露青茶好特,帶有奶香味,不今次我選了水仙桂花做茶底,好鍾意水仙桂花清香味,自選加百花香蜜同仙草,清潤解熱





唔想諗點配搭,可選人氣熱茶,好似同就要國王珍奶茶,係鳳眉紅茶配皇厚奶同國王珍珠。




呢六款台灣高山茶都得iTi風味評風味絕二至三星認,飲住自己嘅茶加埋店員有禮而細心嘅,心靚番,下次試埋玉露青茶同其道。


吃茶三千


沒有留言:

張貼留言