2019年9月2日 星期一

用心製作的高質西餐廳

又到拍拖時間啦,呢間餐廳之前參加朋友結婚晚宴時發現的,相隔差不多半年才來這裡。



餐廳位置在商場附近,位置方便容易找到。



這餐廳主要是吃牛肉的,碟子上也印上牛的圖案。



餐廳格調前衛帶點高雅。



是日沙律,煙三文魚沙律,沙律菜和火箭菜好新鮮,食嘅時候係好似食薯片嘅脆卜卜聲咁,車厘茄好甜好多汁,配左少少醋去調味,好正。



是日餐湯,南瓜忌廉湯,南瓜打得好溶,無渣,湯味濃郁幼滑,加上烘烤過嘅麵包,好食到停唔到口。



北海道帶子香草醬意大利飯
帶子兩邊煎過,香脆,肉質鮮嫩。
意大利飯唔會太硬剛剛好,配上香草醬感覺清新而且唔會膩,有驚喜。



威靈頓牛柳(一人份量)
見到多人好評,但無預訂,膽粗粗問下仲可唔可以order,好彩有得食,其實我係第一次食威靈頓牛柳。



份量大,如果我自己食一定食唔曬,酥皮焗到金黃色,切開後,牛柳厚身肉質嫩滑多汁,焗到剛剛熟,同酥皮一齊食口感更豐富。我自己鐘意夾埋旁邊嘅蒜粒一齊食,好好食。



最後叫咗杯熱檸茶,茶香味甘,大愛。



老公話下次再嚟試其他菜式,我已經諗好要試啲咩啦,哈哈。


TC Bistro
九龍新蒲崗景福街87號
Tel: 2295 0336

沒有留言:

張貼留言