2019年6月27日 星期四

和閨蜜齊齊慶祝殿堂級的生日

同閨蜜一齊慶祝大家既生日,決定食豪少少,最後選了食日式放題,超耐無食放題,所以都好期待。今次就去咗呢間集團當中價格比較高一點嘅餐廳食生日放題lunch。大家做咗媽媽,約食晚飯真係有啲難道兼奢侈,所以就約食lunch。



環境好好,地方大而且坐得舒服,最重要係乾淨光猛,唔怕有小動物行過。之前係其他地方試過同枱食飯,搞到唔知仲食唔食好,所以地方一定要夠乾淨。



有個自助沙律前菜吧,先打底好開胃。



不論冷熱飲品都好多選擇呀。



依家點餐可以scan QR code,然後order,好方便呀。由於食物實在有太多選擇,重點推薦以下呢幾款食物。



海膽杯,好新鮮,海膽份量都唔少,鋪在滿滿的魚籽上,顏色鮮豔加上底層的三文魚粒,口感豐富。



我的小小刺身盆栽,初初試下味先所以唔敢點太多。樣樣都好新鮮,拖羅係必點,身形靚仔、入口即化。帶子同凡立貝好爽口,油甘魚同希靈魚絕對唔會令你失望。蟹腳鮮甜唔會太鹹。




壽司外貌靚,我係見到隔離枱有人點咗覺得靚所以都點咗呢兩款,壽司飯係暖暖地嘅醋飯,再加上新鮮食材,一個字掂!




上:和牛薄燒,鐘意食牛肉嘅朋友一定要試下,薄薄一塊,入口即融多汁,食到停唔到口。
下:燒扇貝,我鐘意食入面嘅沙律醬汁,不過呢個都有驚喜因為肉質豐厚。




海膽炒飯,其實我地都叫咗好多野食,樣樣都好食又有驚喜,最後嘅熱食俾呢個海膽炒飯吸引住,一定要食埋先滿足。海膽新鮮美味,炒飯粒粒金黃,內有三文魚,味道可口。



最後的甜品時間,女生至愛海燕窩椰汁燉木瓜,燕窩份量多唔會小氣。
雪糕係大人小孩嘅至愛,多選擇而且味道有經典同新款,唔食雪糕都有好多唔同種類嘅甜品。



下次帶老公來試下先。

殿 大喜屋日本料理
尖沙咀金巴利道26號1樓
T: 3622 3000/ 3622 3009  

沒有留言:

張貼留言