2017年9月4日 星期一

DIY田園絲花戒指座誕生

仲有一個月就係啦,開始好緊張又覺得啲嘢做極都未ready咁,成日都有想逃避既感覺,哈哈。

好開心可以參加ESDlife舉辦既「DIY田園絲花戒指座」 workshop,今次係第一次亦都係最後一次參加ESDlife舉辦既工作坊,因為下個月係畢業典禮了,有啲唔捨得㖭。


今次工作坊的地點係nature flowers


導師Vikko 一早預備好各式各樣嘅花材,唔同顏色自由配搭。


原來Vikko 會定期開班,有乾花朿,絲花花球、花介指、同其他題材,好正呀。相逢恨晚,點解依家先遇到你,不過我可能會相約姊妹們之後返去參加工作坊整感謝禮物,其實係我自己睇中左個花花輕氣球燈,哈哈。


開始上堂,導師Vikko 先介紹一下花介指座,再講解每個step,席間都有問下Vikko嘅顏色配撘意見同其他細節,Vikko都好有耐心去教。


自己親手製作,好有滿足感。我覺得難既地方係如果啲花太幼細,要好用心用鐵絲固定,時間和精神唔少得,不過係值得㗎。

證婚可以有個靚靚自製介指座,好期待唷。




謝謝ESDlife俾咗個機會我可以減下壓同去好好享受個中樂趣。


~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~

「是此活動由ESDlife提供」。

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe

IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言