2017年9月19日 星期二

會為咗影相再去多次

呢晚約咗舊同事食飯,其實由同事變為朋友真係好難得,所以我都好珍惜呢份友情。女生嘛,總係鐘意特別既新事物,所以今次去咗呢度享受一下。




給愛麗斯 但你卻是愛美斯
華麗動人又理智 嫌我長得不標致


每張枱都放咗啲小擺設


地方雖然細左少少,但佈置得好好,好有氣氛


好夢幻喔,好代表到朋友仔係一個充滿希望既女生。


呢款拉花好靚,而且味道好,代表另一個朋友內外都美麗。


花茶代表我,長情(笑)


店員建議我地叫一個二人餐都夠食,再加個小食就已經好飽。
鷄翼有兩種味,一係黑醋,另一種係茄汁味,我食左茄汁味,茄汁味香濃,如果鷄翼可以再煎得香少少會好好多。


跟餐沙律,以日式麻醬為主,菜及豆腐都好新鮮,脆卜卜。


另一份跟餐沙律,三文魚卷得似玫瑰花,加了粟米粒增加口感。


卡邦尼意粉,creamy香濃,意粉彈牙。


海鮮意大利飯,粒粒都有醬汁包住,味道均勻。


甜品有朱古力蛋糕同Alice cupcake。
朱古力蛋糕味道香濃,略甜了一點。
Cupcake吸睛度高,影相唔少得,不過蛋糕本身就無乜特別,唔太特出。




呢度好多影相位,愛好攝影嘅朋友唔好錯過呀。

愛麗絲的秘密花園
油麻地彌敦道577號高氏大樓6樓B號舖
6595 1177

~以上文章純屬筆者的個人感覺、分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe




沒有留言:

張貼留言