2017年6月23日 星期五

生日飯食大排檔

今個生日月嘅生日飯差唔多完,哈哈。今晚就約咗舊同事兼好友食我地大家嘅生日飯,見日子相近當然一齊慶祝啦。
好友知我鐘意食西餐,特意上網搵到呢間西餐大排擋,好得意既名字,西餐加大排擋。

 

 

 

入到去已經感到有大排擋既親切溫暖,食物同餐具則以西式為主。

 

店員見我地好似有選擇困難,主動俾咗啲意見我地,減少煩惱,哈哈。

 

Waldorf salad ($79)
清新爽甜既蔬果加上火腿同合桃,好適合悶熱既夏天。

 

Rice cake ($99)
朋友超鐘意年糕,所以叫左份黑松露年糕,睇落好creamy,但又唔會好膩。

 

Baby Pigeon ($99)
估唔到呢度有乳鴿食,肉質鮮嫩多汁又唔會好油淋淋,用手食先有feel同完汁完味。

 

Mushroom soup ($68)
一人一碗湯,菇菌打碎增加口感。

 

Grilled Pluma ($229)
主菜我點了黑毛豬,肉質鮮嫩多汁,最鐘意食啲邊位,脆脆地咁,波蘿可以減輕油膩感。

 

Grilled OX-Tongue ($129)
另一主菜朋友點了牛舌,其實我係第一次食牛舌,質感有啲似食緊午餐肉;呢個牛舌烤得肉嫩,配埋芥末醬增加個味道同口感。

 

Peach Sorber ($69)
最後飽到一個點都要點個甜品share,雪芭味道香醇冰凍,作為晚餐的終結都唔錯呀。

 

西餐大排擋
銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心7樓

~以上文章純屬筆者的個人感覺、分享,敬請注意 !~


*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言