2017年6月13日 星期二

藝術感高的生日飯

終於book到ATUM,之前打電話去book成日都話full booking,可能因為地方唔大,座位有限啦。今次呢餐飯係想多謝契媽份結婚禮物,順便慶祝自己生日,哈哈。



之前已經想去銅鑼灣分店,因為佢地既art dessert賣相真係好靚,不過呢次試下尖沙咀先,可以試埋主菜嘛。

 

 

紅莓包好脆

 

蟹($158)
好特別,有爆谷香味,清甜味,建議大家可以先吃完這道菜再吃其他菜式,不要吃完其他才吃這道菜,始終這道菜比較淡,先吃可吃出其清甜味道。

 

燒八爪魚($178)
面頭黑色的不是燒燶,這是用墨魚汁弄成的脆薄片,配上蕃茄味意大利飯十分突出。

 

澳洲牛面肉($256)
肉質鮮嫩、䨬而且香濃,配合creamy的薯蓉,好吃。

 

 

來到甜品時間了,甜品選擇不多,是日只有雪糕可選擇,但雪糕也有主題,心思十足。
如果大家訂位時可告訴店員是慶祝生日,他們便會寫上生日快樂字句。

ATUM Restaurant 
尖沙咀K-11 1樓101B號舖

~以上文章純屬筆者的個人感覺、分享,敬請注意 !~


*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言