2016年7月28日 星期四

定食好足料

朋友急call出去聚一聚兼大吐苦水,大家互呻都係好事,唔洗擺係心度唔開心,呻一呻真係好好多,哈哈。朋友遲收工,叫我在家附近搵食先。


拎左飛之後就叫我個號碼,我話朋友未到,店員就話可以坐住先唔限時,正呀,即刻入去坐。


我哋都叫咗定食,本來想叫小食,但朋友話份定食好大份,食完都夠,所以我份定食係滑蛋炸豬排。


滑蛋好足料,好滑有口感。豬排炸得香脆嫩滑夠juicy,喉嚨痛都值得㗎。

丼丼屋
青衣青衣城地下G02A號舖


~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言