2015年8月2日 星期日

Cheese cake之回憶。

最近悶悶地又成日諗住食蛋糕(食蛋糕個人會開心好多),咁啱行街經過見到有間舖有cheese cake,即時買咗拎去同朋友開心share,有愛吃蛋糕的朋友一齊食真係好幸福喔。


朋友見到覺得個盒仔好得意同有種神秘感。


哇哇哇,係我同朋友嘅反應,焗得好靚嘅金黃色cheese cake,朋友立即沖杯綠茶去配合,本來想飲咖啡,但又怕太膩搶咗cheese cake味道,所以配綠茶剛剛好。


朋友沖茶嗰陣,我已經忍唔住試咗啖,蛋糕軟軟的、好香芝士味,而且一食停唔到口,朋友見我偷食,唔執輸同我爭食,你搶我的,我搶你的;嘻嘻哈哈。cheese cake配綠茶真係唔錯,我哋好輕易甘KO成個蛋糕,哈哈。

Spade by Lassana (油塘)
地址 : 油塘高超道38號大本型地下G28號舖
電話 : 2346 0828
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/120728

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言