2015年7月6日 星期一

我們的生日飯@素食一家

友人話要同我補祝生日,我又想同佢慶祝生日,我哋又好多野唔食得,就諗到不如食素食。


為咗方便我,選擇了旺角的素食一家,我哋都係第一次嚟。



環境都ok,地方雖然細,但無壓逼感。


茶具幾靚。


清炒豆苗:新鮮豆苗,火喉剛好而且唔會太油,好正,好快俾我哋食曬。


黑松露雜菌蛋豆腐:一上枱,已經聞到黑松露味道,個醬汁好好味配飯食真係無得輸。


個名唔記得,好似叫醬爆肉咁,呢個最耐,個醬汁麻麻,有點膩。

會再去的,因為未試佢嘅薑茶菊花。

素食一家
旺角洗衣街145號正華大廈地下

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人
感覺,體驗分享,敬請注意 !~

*歡迎留言或聯絡*
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: S.BerryBlythe
IG: s.berryblythe

沒有留言:

張貼留言