2014年12月5日 星期五

肌膚回復彈力BB嫩肌

係Barrier Repair嘅百人工作坊入面,最經典最震撼最難忘係大家一齊卸妝再敷mask。從未試過與這麼多人一起敷mask,其間有花茶給我們品嘗,原來都可以好relax。今次體驗的mask是彈力嫩肌面膜,立體剪裁照顧面上微細部位,多層綿密結構不易滴流,質地柔軟倍感舒適。
敷完mask,感覺水潤,肌膚好像飲飽水。隔天使用,肌膚彈力增加也不會乾乾的。
pic Barrier Repair 水凝美肌工作坊
pic 素顏look
pic 大家一齊敷mask , 敷mask 最緊要係要relax,先可以達到理想效果!
pic 敷完立刻看到肌膚水水的,而且有少許提拉作用,臉尖尖的喔!
pic 最後帶回家使用,大愛面膜之一。
pic

Keep住每兩日用一次,效果已經好好,天氣好唔穩定,真係要好好保養吓!

Thank you iTrial for the invitation!

~以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~

♥歡迎留言或聯絡♥   
s.berryblythe@gmail.com
Blog: strawberryblythe.blogspot.hk
FB: s.blythe notebook
IG: s.berryblythe



沒有留言:

張貼留言