2014年11月17日 星期一

F&B x Barrier Repair 水凝美肌工作坊

15/11星期六上完瑜珈堂就去咗理工大學嘅賽馬會創新樓出席Fashion & Beauty x Barrier Repair水凝美肌工作坊。說實話,這是我第一次踏入理大,尋找創新樓時,目光離不開周圍的建築物,還有一眾在拍畢業相的人,好懷念校園生活喔!


現場有小茶點,好貼心喔!


主角之一:Barrier Repair mask

重點互動之一:親手整香薰皂
不同的香薰油有不同的功效,最常見係茶樹油和薰衣草,有消炎去印功效;另一款係月見草,有保濕功效適合較乾燥的皮膚。
導師很用心講解各香薰油和花的功效和用法,令我們深入了解什麼香薰油適合自己,諗好自己想要嘅香薰油就可以開始整自己獨特的皂。


最後用薰衣草油加少少月見草草油,因為我好想去印印呀!

係咪好靚呢?嘻嘻!

今次最震撼嘅場景就係我地全體blogger即場體驗Barrier Repair mask 。


卸妝》敷mask》立即變得水水的


導師仲即場教我地用香薰油按摩,都市人成日都咁緊張,想relax 可以係屋企試下按摩休息吓。

最後仲有導師教我地化個靚靚妝!吸咗好多扮靚同護膚tips, 好開心嘅一個下午。

Thank you Fashion & Beauty for this fabulous event! 


~以上文章純屬筆者的個人感覺,體驗分享,敬請注意 !~

♥歡迎留言或聯絡♥   
s.berryblythe@gmail.com

沒有留言:

張貼留言